onsdag 21 november 2012

Ullared! Billet, billeeet!

Det blev en heldag i Ullared med ena systern idag! Och till vår förtjusning var där "bara" ca 2000 kunder under dagen. Låter kanske mycket, men med tanke på att där brukar vara upp emot 5000 kunder i vanliga fall så var det "lite" ;)

Förstår inte riktigt hela hysterin bakom "Ullared!!!" ? Visst, de har en hel del billiga saker men inga SUPER-låga priser och allt är inte billigare. Förr var de nog lite mer ensamma om att ha bra priser men numera är vi bortskämda med ÖoB, rusta, smart buy etc som dessutom finns lite mer lättillgängligt. (Ja, jag är en av dem som jämför priser ;) )

Däremot förstår jag varför folk kollar på teveserien om Ullared. (Självklart framhäver ju serien dem mer "speciella" personerna)
Bl.a. folk som ska in ÖVERALLT med sina fullproppade kundvagnar, ropar till varandra över stora ytor, slås över den sista julljusstaken, grälar över vem som stod först i kön till provrummet etc. Dock en rolig sak som jag såg idag var att Gekås har en sportbar för dem som inte är "tvingade" att följa med ;)

Turen till Ullared idag var mest en rolig utflykt och för att komma bort från den vanliga vardagen (vissa åker på spa för att koppla av, jag åker till Ullared. Har upptäckt att jag känner mig mindre stressad genom att se på medan andra är stressade) men självklart fick vi handlat lite också ;P Väskor! m.m...

Hittade massor som hade passat till våra shower också som t.ex. en paljettklänning med leopardmönstrat innertyg (bild) och snygga underkläder och korsetter till dansarna men det blev inte att jag köpte med mig något, denna gången.

Nu blir det snart fotbad med massage för hela slanten! =)

Ha en trevlig kväll!
//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar