tisdag 20 november 2012

Min bebis


Idag var det träning och jag VAR MED! Okej, jag stod mest och dirigerade, som den kommendoran jag är. Mitt lår är ju fortfarande inte helt okej. Men de andra dansade på som bara den...


Träningen gick iaf skitbra. Jag är väldigt stolt över tjejerna som fixar danserna så bra och framför allt syftar jag på en specifik dans. Till julshowen den 7 dec gör vi nämligen ett av mina favoritnummer. När jag har gjort en dans som ligger mig väldigt varmt om hjärtat kallar jag den för "min bebis" (har ett par sådana). Och gud nåde den som gör fel eller "slaktar" min bebis, den måste vara felfri. Känn absolut ingen press tjejer, jag är ju väldigt förlåtande (!!), men GÖR INGA FEL, OKEJ!?

Hehe, stor puss på er, duktiga danstjejer! // Krullan

 Bilder från idag










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar