söndag 16 september 2012

Bilder bakom scenen från Österlen show

Som Cia skrev, det var en fantastisk kväll igår. Publiken var underbar. De jublade och dansade med oss :) Väldigt mysigt ställe - Gislövs stjärna i Simrishamn.
 
 
 
 
Resan dit tog ungefär 1 ½ timme. Killarna åkte i en bil och dansarna i en.
I bilen sjöng vi, dansade, åt donken mat och jag och laura lekte superstars...
 
 
När vi var framme började vi packa upp allting och började så smått göra oss i ordning.
 
Dessa plus 10 till... A lot of hair!
 
 
 
Såhär ser Gislövs stjärnas scen ut :) Med CM's glitter draperi!
 
När det inte finns vatten i logen... då får man raka sig i en sån här...
 
 
Dansarna med sina vackra CM tröjor! (Laura, Alexandra, Krullan & Cia)
 

 
Primadonnorna, redo för sitt första nummer i kläder sydda av Malin Klang.
 
Me and my partner in "Toma que toma"
 
Carina de Soleil
 
Alex och jag i numret "Give me the food"... och en himlans fin peruk.
 
Men inget slår min favorit. Jag passar absolut bäst i DENNA peruk! Jag och Ariel.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar