tisdag 11 september 2012

Mitt första uppträdande med CM

I fredags uppträdde jag första gången med Cabaret Moulin. Det gick ju.. bra trots allt. Bättre än jag trodde. Det var kaotiskt, spännande, skrämmande och fantastiskt roligt :) Det hände en del under showen: jag glömde vissa steg, gjorde fel rörelse, fel i takten, nära att tappa balansen, log för mycket då och då... Och det värsta.. jag fastnade i den där förbannad glittergardinen. Det hände i början av Carinas Dance Again låt och jag visste inte om jag ska skratta eller gråta. Gud vad jag skrattade sen när jag väl såg det på video. Så kan det gå. Ibland var jag så nervös att jag hade onödigt stort leende på läpparna där det inte passade in riktigt.
Trots allt det var riktigt kul och publiken var underbar. Att folk kom fram och tackade för showen samt gav komplimanger.. helt otroligt. Jag är så glad att jag kom med i gruppen. Här är en bild på mig med scensminket som jag tog under pausen ;)

//Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar