söndag 2 september 2012

Ivi Adamou i Malmö!



Nu har jag och Alexandra dansat med Ivi Adamou! WOW vilken känsla alltså... Hon och hennes manager (hennes far) var väldigt gulliga och roliga. Vi skulle ha soundcheck tillsammans men den blev försenad så vi gick ut på lilla torg och käkade. Sen körde vi en riktig soundcheck och det gick hur bra som helst! Vi fick massa beröm för vår energi, vilket gjorde mig oerhört glad!!!! Jag har ju varit så stressad de senaste dagarna och att få höra att man gjort ett bra jobb med danserna är bara guld värt!
Vi dansade till la la love (2 gånger), madness och i sista sekund bestämdes det att vi skulle vara med i Dance again också! Helt sjukt roligt!!! Kommer lägga upp videos här sen! Jag är fortfarande i extas och vill göra om alltihopa igen... Och igen.... Och igen! Men nu ska jag sova...
Tack fina Alexandra (som var asgrym på scenen!) Och massa tack till Joe på wonk som gjorde detta möjligt! Och självklart till Ivi och hennes pappa som var fantastiska! //Krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar