måndag 10 september 2012

Hektisk måndag

Ny vecka! Jag började redan arbeta med cabaret så smått igår kväll. Laddade ner och lyssnade på låtar och började fantisera olika nummer. De andra dansarna må få sin vila (och det är de väl värda) men jag känner alltid att jag måste börja direkt (inte så konstigt eftersom danserna måste göras) Självklart inleds denna vecka med en illröd hals, ont i huvet och lite febrig. Men jag ska försöka jobba idag ändå!

Har precis varit på sjukhuset, på röntgen för min axel. Den är under utredning, och jag ska göra ett återbesök ikväll igen. Har haft smärtor och stora problem med min axel sedan 2008, så det är på tiden att det vidtas åtgärder. Är bara orolig över resultatet... Har provat allt -sjukgymnastik, akupunktur, tens behandling osv. Men inget hjälper! Vi får väl se vad de säger denna gång. Om det har blivit värre!? Om det behövs göras något!? Jag återkommer :)

Ikväll ska vi träffas allihopa och kolla på showen, det är riktigt mysigt! // Krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar