måndag 17 september 2012

Rädsla...

I går var jag hemma hos Jonny och Robin... Den synen jag fick där gör fortfarande ont!
Allt tid kärlek omtanke jag lägger på deras kläder. Jag lägger ner hela mitt liv i dem, och vad gör de??
Trycker brutalt ner dem i Ikea kassar och plast lådor.
Det gör ont i mitt hjärta!! :-)

Att de lovar och svär att de älskar kläderna och att de mår bra hjälper föga.
Jag har lämnat över vårdnaden så inte mycket jag kan göra...

Bara att ta nya tag!
Brunt är inne! Så nu är det mycket brunt, lite åt det bajsbruna hållet.
Vill divorna ha brunt så får de det. Sen kan man säga vad man vill om den färgen.
Blir även lite guld, en klänning med en ärm och ett ben. Är det nån som förstår hur det ska se ut kan informera mig...
Men allt kommer på scen snart snart!!!

/ malinklang.se

1 kommentar: