onsdag 26 september 2012

Var är Krullan????


 Och vem är tjejen till vänster???


Vet inte om ni läsare har upptäckt det MEN det är ju såhär att vi har en ersättare denna månad! Kimberly går in och tar min plats i oktober showen för jag ska nämligen åka på semster med min familj i TVÅ hela veckor! Det är med blandade känslor att stå över en show. Jag har ett enormt kontrollbehov och vill gärna att allt ska bli så bra som möjligt (detta är då väldigt svårt med tanke på den lilla tid vi hinner träna varje månad, men vi lyckas ändå få ihop allt) Det blir den första showen någonsin som jag missar och jag kommer vara lika spänd och förväntansfull som vanligt på showdagen även om jag sitter på en varm ö och kopplar av. Kim har dock varit med oss innan och dansat (se fliken "Wall of fame" till höger) så jag lämnar min position i trygga händer.... eller!? Återstår att se på inspelningen när jag kommer tillbaka, hehe :) // Krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar