söndag 16 september 2012

Inspiration


Nu har jag suttit hela eftermiddagen och tittat på gamla och nya klipp från So you think you can dance. Jag har gråtit, jag har fått rysningar och jag har njutit. Det är väldigt inspirerande för mig att titta på det lite då och då och nu känns det som att jag har fått mer kött på benen för att sätta ihop några koreografier. Ikväll ska jag hem till killarna och kolla på inspelningen från igår plus  igenom lite shownummer. // Krullan

Här är några av favoriter:

"Gravity" - Den handlar om ett beroende.
Ngt som inte är bra för dig.  Hans blick är så
 intensiv och hon har sån inlevelse. Jag blir helt
tagen mellan 0.30-0.48. Väldigt gripande!
.
 
"Bleeding love" Så fruktansvärt bra!
Blir som bäst från 01:15 - Häpnadsväckande!
 
"The garden" Freaky, galna rörelser, fantastisk låt
och sjukt grymma dansare. Man blir stum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar