tisdag 4 september 2012

Nerver på gång!

Ja gott folk... Nu är det tisdag och på fredag smäller det! Jag ska göra min debut i CM och nu börjar nerverna komma ikapp ;). Idag blir det träning en sista gång innan genrepet och sen går det bära eller brista.. Det är mycket tankar i huvudet nu. Jag vill ju såklart göra bra ifrån mig och verkligen visa att jag platsar och att de inte gjorde ett misstag genom att överlåta platsen till mig. Jag var sista hoppet för att kunna ha 4 dansare på premiären och jag har jobbat som ett svin för att hinna ikapp och jag hoppas att allt sitter och blir bra på fredag! Ahh det är mycket nu!! Men oavsett vad jag gör och inte gör så kommer denna showen bli amazing!! Dessa underbara grabbar, "damer" och fantastiska dansare har gett mig så mycket roliga skratt och pep så jag är jätte nöjd redan nu! Tack fina fina Cabaret Moulin som har gett mig denna chansen och tagit mig under era vingar under dessa veckorna!! Ni är underbara!! Ja där utvecklade sig detta inlägg till ett tack-tal men men ;) Vi ses väl på fredag..? Många härliga kramar// Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar