onsdag 12 september 2012

RÅTT-DRAMAT!


För några veckor sedan upptäckte Jonny (Babushka) och Robin (Elecktra) att de hade råttor i källaren. Och detta var ju förödande för alla showkläder som ligger därnere, så det var dags att ta tag i det.... Det var jag, Cia, Jonny, Robin och Sebbe (Carina) som begav oss ner i källaren. Jag som är hyfsat orädd för råttor (jag tycker ju om dem) fick vara paraply-ledaren (alltså skrämma bort råttorna) och det gick ju....sådär! Ni vet den där känslan när man vet att man kan bli skrämd vilken sekund som helst, man bara väntar på det. Plus att man har fem personer bakom sig som triggar upp varandra och gör konstiga ljud som förvirrar en... Usch... Slutade med att alla var hysteriskt livrädda och bara skakade.

Där var ju en incident (när vi har hållt på därnere i kanske... 20 min ungefär) där jag drar ut en av lådorna och råkar dra sönder handtaget (halvt uppätet av råttorna) och fick istället stoppa ner handen i lådan och fösa ut den och ur hoppar en skrämd, fräsande råtta som sedan springer över Robin och Sebbes fötter. Jag tror att jag, Robin och Sebbe skakade i 10 min efteråt. Jonny fick hålla om mig... Det var hemskt... Detta har vi dock inte fått på film...

Men några andra klipp fick vi med och jag har satt ihop alla! // Krullan

Haha, sjukt att vi ens visar detta - men ja...

...HÄR HAR NI OSS I KÄLLAREN MED RÅTTORNA!!

 
 

3 kommentarer: