tisdag 4 september 2012

Video om dansarna!

 
 
Det har varit en del nerv- och scenskräcksbekännelser på bloggen den senaste tiden. Och det finns nog inget "härligare" att läsa än folks erkännanden. Det är modigt att vara öppen och ärlig! Men för att lätta upp stämningen en aning och pusha mina tjejer ytterligare så tänkte jag posta en egengjord video om mina fina dansare, som kommer att rocka på fredag! // Krullan
 
 
 
Alex:
Din utveckling har varit enorm. Från försiktig och skygg,
till en fräck liten diva som utmanar sig själv hela tiden. Min side-kick brud!
 
Laura:
 Tjejen som gjorde oss alla mållösa med sin audition. Din karisma och din stil
blir unik på scenen. Inspirerar oss alla!
 
Cia:
 Den envisa tjejen, med en färgstark-personlighet, som aldrig ger upp.
Längesen jag mötte någon som kämpar så hårt. Bringar mycket glädje i gruppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar