onsdag 12 september 2012

Bilder från showen

 
Här kommer helt FANTASTISKA bilder från showen 7/9 på Tangopalatset.
Bilderna är tagna av duktiga Lars Kårholm! 
och många utav kläderna är sydda av talangfulla Malin Klang! // Krullan
 
Öppningsnumret
 
 
 Babushka presenterade de två nya dansarna, mot deras vilja ;)
 
 
 Danstrupps nummer - "Put your graffiti on me"
 
"Manboobs" med Carina de Soleil 

 
SNYGGE Carina i "Dance again"

Danstrupps nummer - "Toma que toma"
 
Detta är en FANTASTISK bild.... Kolla Cias min, hon har precis gjort ett litet fel i dansen ;)
Så jäkla roligt att kameran fångar just såna här stunder. ("Domino")
 
"Some people" med Babushka
 

 Elecktra gör ett strippnummer med en faaantastisk inlevelse... not :)
 
NÅGON i publiken TAR Elecktra på bröstet. Förfärligt ;)




"I am a good girl" med Elecktra 
 
Om ni minns inlägget där jag avslöjade saker som hände under showen - exempelvis när Elecktras förvandling inte höll på att ske (pga mig) så är här några bilder från den händelsen. Till vänster ser man hur jag står och kämpar med knappen och på den till höger ser man min frustration, samtidigt som jag försöker hålla masken ;)

Men förvandlingen skedde till slut, som tur var ;)

Babushka visade stolt upp sin magic bullet och talade om för de
 "som var från tv-shop" att den INTE fungerade som den skulle...
 
Carina antastar ngn i publiken.

Babushka visade sina kunskaper i ballong konst. Det gick ändå... rätt så bra faktiskt. 

Så bra, att hon till slut blev helt ivrig och började SMÄLLA massa ballonger...
 
.... och började SIKTA på folk.
 
Elecktra gör sin underbara tolkning av "Euphoria"
 
 
Slutnumret var uppskattat. Vi spelade ryskorna från Eurovision.
 
Och under de röda dräkterna hade damerna glittriga klänningar.
 
 
Och vi hade annat fint :)

2 kommentarer: