söndag 30 september 2012

Mina kära kollegor!

Okej... Detta inlägg ägnar jag åt mina kära kollegor! När jag skriver till dom att jag har gjort klart två danser och nämner bla att de kommer att bli himmelska, ENKLA (de har haft lite smått panik över att inte hinna) och att de verkligen inte behöver oroa sig, får jag följande svar:

Carina: :)
Elecktra: <3 kommer du idag?
Alexandra: Ok!

Elecktras svar innehöll ändå ett hjärta, men jag kan inte riktigt känna entusiamsen från dem. Här har jag kämpat ordentligt för att få ihop det (tog inte längre än 5 min på bussen, haha, men det vet ju inte dom) och så får jag dessa svar... Hmm, ska nog bli skönt med TVÅ veckors semester :)

(obs. jag känner mig inte sårad, även om det verkar som det)

Uppdatering 1 timme senare: Nu skriver tjejerna hur duktig jag är, vilken gudinna jag är, att jag är deras idol osv. Som om jag vill ha framtvingat beröm liksom... *blink, blink* // Krullan

1 kommentar: