torsdag 20 september 2012

Ca 2 veckor kvar!!

Aahh!!! I morgon är det BARA två veckor kvar till nästa show den 5 oktober! Jag blev LOVAD av mina kära dansar-kollegor att: "Till nästa show är det inte SÅ mycket nytt som du fick till premiären, vi byter bara ut LITE...". Bullshit säger jag ;). Ca 15 danser ska jag lära mig och jag kan typ knappt 3... Hur i all världens dar ska jag lösa detta...?! Jaja vi har i alla fall extra träning på söndag så där blir väl lite gjort om vi är riktigt effektiva ;). Men skam den som ger sig!! Jag SKA vara med på varenda en dans om jag så ska dansa när jag sover!

Men oavsett stressen så kommer denna showen bli (som vanlig) underbar!! Vi har så mycket bra danser och låtar och damernas solo nummer är fantastiska! Ni får bara inte missa denna showen!!!
Puss och kram på er, så jobbar jag vidare här hemma :))

1 kommentar: