onsdag 5 september 2012

Google sökning



Rätt intressant, att när man söker på "Cabaret Moulin" så dyker dessa bilder upp. Jag anar att killarna kanske inte tycker att det är världens mest smickrande bild (syftar på den upp till höger) Men det är ju faktiskt så att ni som läser denna blogg, ska ha lite fördelar och få se mer backstage/bloopers/fräckheter. Och det kommer, det lovar jag. Just nu kretsar allt kring träning, känns det som. Men ta en titt på denna.... hehe! // Krullan

 
På nära håll ;) (de kommer halshugga mig!!!) 
 
Men detta är ändå en snygg bild på Babushka!
(hon hade begravt mig levande om jag visat några
osmickrande bilder på henne)
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. HEXA!!!!

    VENTA TILL SHOWEN!!!!


    JAG SKA VISA NOGOT DO!!!

    FYLLO!!!!

    SvaraRadera
  2. Meh, lönt att ta bilder på folk som inte ens är oss.. jag lovar det är inte vi, jag svär....DET ÄR INTE VI / Carina DeSoleil ( Krullan - kom ihåg att scenen är rätt högt upp o ditt fall blir ännu högre )

    SvaraRadera
  3. Hahahaha nice! Go Krullan! ;)

    SvaraRadera