måndag 24 september 2012

Ny vecka!!

Äntligen är det måndag!! Trodde aldrig denna helgen skulle ta slut ;). För att komplettera Alexandras fina inlägg om hösten vill jag bara säga att jag INTE tycker om hösten eller har samma ambition för den som hon har ;) Jag har gått och blivit förkyld och är nu klädd i vinterjacka och halsduk i hopp om att det ska hjälpa :). Men just denna hösten är ändå den bästa hösten i mitt liv - jag kom ju med i Cabaret Moulin!!! Jag har aldrig engagerat mig så mycket i någon, aldrig varit så stressad och förlitat mig på hoppet så mycket som nu, MEN omg (!!!) vad jag älskar det jag gör!!! Och man får tillbaka all nerlagd tid och stress när vi går ut på scenen och publiken jublar och vi glittrar!! I looove it!!
Nu är det måndag och ca 1 1/2 vecka kvar till oktober showen! Hoppas jag hinner lära mig allt ;).

Ha en fantastisk start på veckan!// varma höstkramar Cia!

3 kommentarer: