söndag 2 september 2012

Helt slut

Dagens träning gick inte s bra.. för mig. Det kändes jättebra förra träningen, som att alla danser har äntligen satt sig. Uppenbarligen inte. Gjorde fel där jag inte brukar göra. Usch, nu blir det mycket träning hemma! Men det roliga var att vi fick mer show kläder. Älskar paljettklänningar!!

Förresten, angående min fotled. Jag var ju hos sjukgymnasten och där jag fick göra tester för att se om den har blivit bättre. Svaret är: JAAA. Så glad jag blev. Om jag är helt ärlig så har jag knappt gjort övningarna. Men bara för att jag vet nu var jag ska sätta balansen och den rätta positionen för fötterna har de blivit bättre. Så länge jag alltid tänker på det och är rädd om dem går allting bra. Men mina fotleden kommer alltid vara överrörliga och har lätt att ta skada :/

//Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar